Sol och vår..

Äntligen är den här.. VÅREN! Jag blir så glad:).. Idag har jag bökat omkring med alla mina lådor.. jag har flyttat dom från "deras hem" bastun till altanen.. och dom jag inte ska ha med mig i flytten har jag ställt i förrådet..

Till nya lya ska jag köpa:
1 tv platt högst 32 storlek..
1 vit byrå
1 vit bokhylla typ
massa förvaringsboxar


Ja det var väll de..

 Nu ska jag ta å göra mig klar för girls night! Ska bli kul å träffa dom lite.. även om dom ska ut sen.. det ska inte jag.. kommer inte gå ut förrän jag har flyttat nu tror jag.. Inga pengar och ingen lust!

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS på födelsedagen vännen

2008-04-23 @ 12:45:34
URL: http://livetihallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0