Min lunch..

Jag har gjort en smarrig vår sallad:)..
image6

Jag går ju på DETOX oxå.. är på dag 8 av 20.. vet inte om jag skrev det här men nu börjar jag lessna på denna äckliga äppelsmak.. jag hoppas dessa sista 12 dagarna går bra! Men jag tänker inte ge upp iallafall..
Men nu är jag sugen på  godis! fya vad gott det skulle vara..

Hade ett trevilgt dock lite sorgset samtal med en av mina vänner igår.. vi hann prata massa men jag missa NCIS och CSI.. typiskt.. men det går i repris va?.. haha Jag är ett tv freak..

Pratade med Hanna tidigare idag också.. hon är så duktig som både jobbar heltid och pluggar.. Jag måste ta mig råd att åka ner och hälsa på henne och Malin och Linnea snart..
see ya later..


Kommentarer
Postat av: Linda

ÅHH va gött de såg ut =)

2008-03-28 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0