Onsdag..

Man skulle ju egentligen har gått ut å ätit på Tranan ikväll:). Fast jag gjorde ju det förra veckan så nu dröjer det tills nästa gång..
Jag kollade inte på Let´s dance igår utan det heter nått annat men dom dansar iallafall:P.. haha..

Imårron ska jag på sånt där "möte" eller "träff" om jobbet på Scandic.. jag vill ju ha det.. skulle vara perfekt eftersom det är så nära min framtida lägenhet också.. å 74% det kan ju inte bli bättre må jag säga:). Å sen så ska jag på Anställningsintervju på UPS på måndag.. jag hoppas det går bra, men jag har hört att dom har väldigt stränga kläd regler där.. typ inte kjol, å så ska man ha lite finare kläder liksom.. å jag e ju världens slashas i kläd världen och jag vet inte ens om jag har några riktiga byxor.. jag har inte använt byxor på flera år:S.. så ja vi får ju se hur det går..

Jag litar på ÖDET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0