Sjuk

Ja fy tusan.. det är nog detoxen som gör det?! Jag har typ ätit den i 8 dagar nu.. så 12 kvar:(.. Sitter här hemma och snorar och är allmänt slö.. Inte kan jag träna ikväll heller:S.. Jag som ville komma igång på allvar nu när jag ändå inte har något annat för mig!

Jag vill ha ett jobb..

Lite bilder på påskmaten..

image2
ägg målade av mig och Nils!

image3

Sallad made by Mamma

image4

Laxpaj - receptet finns i Ljusnan typ i fredagens, super god är den iallafall å lätt att göra

image5
Jansons.. såå gott!!

Ja jag hoppas syrran kommer hem med skrivarfärgen nu snart så jag kan sysselsätta mig med nått vettigare:).. Måste skriva ut lite grejer till PARTYLITE visningen den 1 april - min första egna:).. Wiihoo!! NAJS! Call me om ni vil ha en visning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0