Borta bra men hemma bäst.. 090727

Ja men är det inte så?!
Alltså att åka till Luleå var ingen lätt match.. jag var as trött hela tiden jag var där.. så fort jag satte mig höll jag på att somna.. fattar inte..

det bästa på hela resan var de första 13 minuterna på tåget innan vi åkte iväg.. då läste jag ikapp bloggar och satt i min underbart stora 1 klass fotölj. Men sen åkte ju det där jäkla tåget och det åker så snabbt så jag blev helt åksjuk.. Fy vad illa jag mådde.. Tunnlarna är värst.. lock för öronen och jag höll på spy.. så illa mådde jag.. Jag hade glömt hur dålig jag blev på det där tåget när jag åkte till Sundsvall mycket på praktiken.. Hmmp.. nä nu blire hemma ett bra tag.. iallafall till på Fredag!

Nu är det ju såhär att jag, fast jag inte skulle har köpt en sån liten data trots allt.. Den är ju så söt! Fy vad jag slösar pengar..

Snart ska jag på Grillnatta med la familja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0