Fredag 090814

Det blev en snabb vecka denna vecka.. jobbade endast 2 dagar.. satt mest admin vilket var typ en förutsättning för att jag skulle kunna vara där hela dagarna.. men jag har kämpat på.

Dessa dagar har jag märkt hur mycket jag skrattar på jobbet.. för varje gång jag vill skratta får jag värsta hostattacken.. Men jag tycker att jag var ganska som jobbade på ändå..

Idag var det till och med några sekunder mellan samtal och mail så då målade jag naglarna.. hade dom rosa från början..

Sen blev det bakåväng franskmanikyr.. svart där det ska vara vitt.. Jag hade riktig franskmanikyr igår.. men sen gjorde jag dom rosa igår kväll och så så här fina idag:P..
Men nu är de tomma igen.. ska fixa dom fina inför kvällen..

Sitter nu och väntar på att Linda Andersson ska komma så att vi kan käka all den tacos jag gjort iordning.. sen ska vi till Johanna och träffa henne, Nina och några klassmates.. sen blir nog Långnäs vad jag kan förstå.. får se om jag orkar vara med sååå långt.. är ganska slut redan nu.. och jag har bara duschat och lagat mat!

oj.. nu kom Linda..måste kila.... puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0