Luleå..090724

Klockan 21:02 tog jag det försenade tåget från Bollnäs igårkväll.. Åka tåg i 10 timmar är inget jag rekommenderar om ni har ett annat alternativ! Jag fick sitta med en kille som skulle upp till Luleå för att träffa sin tjej som han träffat på internet, en tjej från Filipinerna. Det var första gången han skulle träffa henne.. Han sa typ samma saker om henne, sitt jobb, sitt liv typ 7 gånger minst.. å hur lätt är det då att vara intresserad.. sen när han frågade saker om mig.. typ den 5 gången han frågade vart jag kom ifrån så sa jag lite trött "kommer du inte ihåg?" Men det gjorde han inte, så då sa jag Bollnäs IGEN.. å då säger han ja just ja BANDY.. ja jo det säger du nu för 5 gången?!

Jaja nu ska jag sluta gnälla.. Var ju ändå kul att ha någon att prata med..
Klockan 7 imorse var jag framme i Luleå! Katja hämtade mig oc skjutsade hem mig till henne, sen åkte hon tillbaka tilljobbet. Jag la mig och fick min skönhetssömn.. har nu ätit & duschat och sitter nu här i soffan och väntar på att Katja och Max ska komma hem..

Just nu är det bara katten och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0