Tuff helg..

Oj oj oj..

Linda och jag började ju fredagskvällen med tacos hemma hos mig.. Mys.. Vi blev dock lite sen att komma iväg till Johanna.. Men va tusan roligt hade vi..

Marie Veronika Catrin..

Nina och Linda

Linda & Johanna på Långnäs.. Hade jätte jätte kul och dansade hela natten lång..

Sen gick vi hemåt.. alltid samma sak.. fattar inte.. Men men jag gick hem och sov efter ett tag och när jag la mig i sängen var klockan halv 5.. fattar inte hur tiden kan gå så fort!

Lördagen!
Först sov ajg typ halva dagen.. Var lite seg.. men egentligen oförskämt pigg.. så jag cyklade en sväng och hälsade på Erika och sen var det bara hem och göra sig klar för Kräftskiva!!! Najs! Andreas körde så jag fick åka med..

Massor med mat..

Vi hade långbord och massa trevliga människor!
 Sorbeaktig drink..Mmm..
Christines glas.. haha..
Mojitos.. made of Tobbe..


Det underbara värdparet! Nina & Torbjörn!

Min bordsdam för kvällen..

Så fick jag den brilljanta idén att åka på Sport in.. eller det var inte min idé det var Sofias.. så då var jag där en sväng.. typ inge folk.. förutom typ hela mitt jobb.. & Lena, Daniel och Erik..
Jag hittade inget bättre kort än detta på oss..

Sen gick jag hem i spö regnet! När jag kom hem rymde katten som vanligt.. så jag var så arg på den.. jäkla katt å smita.. Men jag lämnade dörren öppen och efter ett tag kom den in.. Tur de..

Ikväll blire Choklad fondue med frukt och te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0