Växbo... 20090802

I Växbo känner jag mig alltid trygg.. jag blir lugn när jag kommer dit.. när jag ser åkrarna och känner den äckiga bondlukten!

Idag var jag där för min pappa fyller 55 år idag! Grattis till honom.. dom läser inte min blogg så han fick höra sitt Grattis idag istället..

När jag kom hem fick jag för mig att jag skulle ut och cykla, så jag tog turen runt Ren igen som jag cyklade för några veckor sedan, nu kortade jag tiden med 10 minuter.. haha.. ganska bra.. och jag var inte alls lika trött när jag kom hem.. Kände mig nöjd.
Sen åkte jag hem och åt middag ute i solen.. Underbart.. känns typ som sista Sommardagen!
Men jag kände mig pigg så jag fick för mig att jag borde börja cykla till jobbet nu.. så jag tog mig en ny tur på cykeln, denna gång upp till jobbet. Förut en gång prov cyklade jag ju dit, det tog en halv timme. Nu tog det 13 minuter, det är inte alls farligt! Så nu blir till att hurta till jobbet imårron bitti!! Jag ska fan göra detta nu.. Hmm jag är så lat på morgonen...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä vill ha den så här nu. Bilderna blir ju färger i bloggen.

Kommer du lägga upp samma inlägg här och på andra?

Vi heter emilhanna09 på Skype.

Kolla om du hittar.

2009-08-03 @ 14:50:42
URL: http://annanhanna.blogg.se/
Postat av: Hanna igen

Nu har jag kikat runt lite här, du har ju haft den här länge din smugglare!

2009-08-04 @ 22:54:35
URL: http://annanhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0