Idag

Det har varit en lång dag idag. Vaknade av klockan och gick upp vid 20 i 9. Vid 10 åkte jag och hämtade Sarah och vi köpte någon olja eller vätska till hennes bil sen åkte vi på Rusta och köpte en Rosa kattlåda till Katten. Sen hem och fikade med Hanna och lilla Loke..

Så söt..

Kramas

Sen åkte Hanna hem och vi tog en tur på
* Arbetsförmedlingen, jag fick Urban! Woohoo.. jag hatar Cecilia, så jag är jätte glad att jag fick the man.
* Utanför ett hus träffade vi Linda C och lillgodingen, så vi stannade där och pussade lite på guldklimpen.
* OK - bytte trisslotter
* Statoil -  bytte Bingolotter
* Hjälpte Linda och Markus att få igång bilen.

Sarah satt i bilen och knäppte kort hon tyckte det var för kallt för att vara ute..


Vi buttade ut den där jäkla bilen så jag var helt snöig på hela benen och snö i skon hade jag också.. Men sen fick Markus igång den iallafall så vi kunde åka vidare..
* Så Fin - Sarah köpte super snygg ny klänning
* Spel butiken - hämtade alla paket!
* Åkte hem till Sarah och sen hem...

Sen jag kom hem har jag ostylat badrummet till Rosa. Resultatet försökte jag fixa ihop i bilder men det gick åt skogen.. så det får bli imårron. Min sista jobbdag you know.

Johanna kom hit och umgicks i några timmar också. Sen kom Sofia och gav mig ett paket från alla på jobbet! Gud vad underbart! Älskar ju paket!
Jättefin sminkväska!
Fotmassage grej
&
Badbomber och smått och gott till badrummet som ni får se imårron!

Jag kommer att lägga mig och sova väldigt nöjd och glad ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0