Jobbdagar

Eftersom detta agerar som min "dagbok" återkopplar jag alla dagar..

Söndag
Jobbade till 18.. styrde då åter kosan mot Kilafors och hade Partylite Party hos Linda, gick super bra trots att det var ett tag sedan. Blev sen kvar ett bra tag för att tjejsnacka lite med Nina & Linda, var super mysigt och välbehövligt från min sida.

Måndag
Var klar en timme för tidigt till jobbet (hade tagit fel på tiden), så jag använde timmen till att städa hela lägenheten och damsög och torkade alla ytor.. Fräscht blev det. Jobbade till 20 och sen direkt hem..

Tisdag Jobbade till 16 tror jag. Hem och fixade lite och åt lite sen var jag på bio på Michael Jackson, det var typ som en dokumentär om hans sista show. Inte så intressant men jag fick en klarare bild av hur skadad människa han var..

Sen skyndade jag hem och packade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0