Lördagen

Jobbade hela långa dagen..
Sen for jag till Kilafors och var barnvakt till Värdels sötaste lilla rumpnisse..

De har skaffat sig en liten sötnos till katt..
 
De bjöd på räksallad och fruktsallad.. värsta lyxen

 
Mamman Linda Partypinglan var på 80 tals partaj..

Denna dam ringde inte på hela kvällen och sa ingenting om välling eller dylikt.. Hon sa typ ja kom hit så kan du ta hand om Ted det gör inget om han inte somnar förrän jag kommer hem. Ha det bra!
Förstår ni vilken människa, hon är så lugn så jag blir nervös..
Men allt gick kanoners trots att lillpojken skrek så han tappade andan när han jag kom dit..

Denna fina fick jag för att jag var barnvakt.. Vinflaska och en kaka 70% choklad!, så nu vet ni vad jag väntar mig nästa gång DU vill ha barnvakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0