Lördagskväll

Jobbade hela långa dagen igår, men det gick bra! Johan var ett uppmuntrande inlägg.

Efter jobbet skulle jag och storhandla. Jag åkte på Hemköp, de brukar alltid ha den jag vill ha men nej inte de viktigaste som var en ekologisk julskinka, knäckformar, Serum till håret.. Så jag åkte på Lidl, det var stängt jag hade ju glömt attdet var lördag. Sen åkte jag på Prix, där hade de knäckformar och serum iallafall men jag e fortfarande utan skinka.

Sen styrde jag kosan mot Arbrå och Katja!!! Äntligen fick jag träffa henne en sväng. Hon är verkligen en så bra människa som jag är väldigt lycklig över att ha i mitt liv.
Vi rökte vattenpipa

Mee

Katja & Max

Sen spelade vi Biljard



Max fick tillslut spela bakofram för att Katja skulle vinna.. haha..

Sen myste jag vid brasan och torkade mina fötter, Max råkade spilla öl på golvet som jag gick i hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0