Mina rim..

Har varit så duktig att jag rimmat på massor av mina paket iår. Jag kör på taktiken less is more i år så därför var det väldigt skoj att rimma när jag inte hade så många paket att rimma till.. Men jag la min vid halv 3 inatt bara för att jag gav  mig tusan på att jag skulle ha rim på alla paket.
 
Här kommer dom..
 

Hacka, blanda, krossa lök
kan ni nu göra utan bök.
Såser, drinkar och med mera
kan denna på under minuten leverera.

Denna klapp
är en underbar beskrivning av er på en lapp.
Jag älskar er & denna av hela mitt hjärta
och hoppas att ni den vill uppsätta.

 

Med denna du blir slät och fin,
Utan att behöva lida pin.
Du har den när du duschar i vatten
men aldrig på katten.

 

DENNA KAN DU SE OM NATTEN,
MEN DET ÄR INTE KATTEN.
DEN LYSER FIN OCH RUND
OCH ÄR TILL FÖR DIN KVÄLLS STUND.

 

Detta är inget du har i ditt skafferi,
men om du gillar konst så är detta ett ......

 

Vid denna tur kan du ta dig ett dopp
som är bra för både hälsa och kropp.
Vi ska ha skoj i vågor
och använda våra förmågor.
Vi får massor med motion
och Vattnet är vår slut station.

 

Nu är det jul,
och denna klappen är vacker och inte ful.
Den lyser genom smalaste strå,
så du kan se bättre i din mörka vrå.

 

En liten unik och vacker sak,
hänges mellan golv och tak.
Innehållet består av minnen,
är från 2009 och är till för att underhålla våra sinnen.

 

Jultomten vet att du har varit snäll i år,
därför får du dessa två till att värma dina tår.

 

Detta är ett minne av en tid som var,
en bra grej att ha kvar.
Vädret var varmt och soligt,
att de sköt med gevär var inte roligt.
Jag hoppas du uppskattar min idé,
nu får du öppna och se.

 

Viktiga saker du i denna bära,
och nu vid juletid du mycket på innehållet tära.
Därför en ny sådan får du,
Så tappa inte bort den nu!  

 
Jag var nyss ute och åkte skoter en sväng

God Jul önskar jag er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0