Msn..

Det har börjat komma in så skumma människor på min MSN.. Idag var den en tjej?! som loggade in och började prata med mig och trodde att jag var någon annan.. sen efter ett tag lägger någon ny till mig.. Så jag klickade bara ok..

Hon: Hej Hanna
Jag: Hej hej vem är du?
Hon: Anna!
Jag: vilken Anna?
Hon: Ja men känner du många eller?
Jag: Nä jag känner... typ ingen Anna..
Eller ja Sannas Anna?!
Hon: Jaaa
Jag: Jaha Hej! Hur kommer det sig att du har en ny mail? (Jag var lite skeptisk efter den andra skumma som jag pratat med på morgonen)
Hon: Oj nu måste jag draa, vi hörs väll..

5 minuter senare..

[email protected] säger: Hej, igen! Hur är det? Är du online sen ikväll?

Hanna säger: Hur går det med Jocke?

[email protected] säger: De rullar på... Ska ut en sväng, men loggar in senare ikväll. Va gör du nu förresten?

Hanna säger: Jobbar med hundarna fortfarande..

[email protected] säger: Okej, i bollnäs?

Hanna säger: ja

[email protected] säger: Ok

Hanna säger: Hur är det uppe i Luleå då? Kallt?

[email protected] säger: Kallt Brr Kommer du me en filt å värmer mig? Haha

Hanna säger: hmm.. jobbar du kvar? Vad hette han den blonda du jobbade med?

[email protected] säger: Japp! Men d e iskallt här, d blåser hela tiden

Hanna säger: ja det brukar ju göra det i Luleå..

Vad hette klinne du jobbade med?

[email protected] säger: Vem tänker du på då?

Klinne?

Hanna säger: Ja men han du alltid pratar om..

killen

[email protected] säger: Johan?

Hanna säger: Vem är han nudå?

[email protected] säger: Johan?

Hanna säger: ja

[email protected] säger: Äsch, så många boys här haha

Hanna säger: Men Anna är du virrig eller? Du måste ju veta vem det är du brukar åka med..mest

[email protected] säger: Men han är en kompis till Lars

Hanna säger: Ja men jag menar honom du alltid åker med..

Där slutade samtalet.. det sjuka är att jag ljugit om typ allt, & den Anna jag menar bor långt ifrån Luleå.. jag hittade bara på en massa.. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0