Så jäkla kallt

Imorse tänkte jag gå runt sjön innan jag började jobba för att få lite frisk luft.. å ja visst var luften frisk.. MINUS 23 jävla grader. Så kallt..

Nu är jag åkte hem var det minus 28 grader..blev röd om kinderna av att gå in från bilen.. Shit!

 

Nu har jag en stor kluns med julklappar här hemma..

Så mysigt och jag längtar till julafton!

 

Dom var så jävla dryg på jobbet idag.. jag blev helt trött i hjärnan.. En som ringde kunde inte stava sitt namn.. jag sa.. "ta en bokstav i taget" då säger han Jonsson... jag men säg 1 bokstav i taget.. ja tack ja takc svarar han.. Jag blev galen till slut. Fattar verkligen inte hur människor kan vara så underliga.

 

Idag var sista dagen jag jobbade med alla andra på jobbet. jag kommer bara att jobba helger och helgdagar framöver.. känns väldigt trist må jag säga kommer att sakna alla så mycket. Vette fan vad jag ska ta mig till...

Idag bjöds det på jultallrik på jobbet!

 

Katten älskar att vi flyttat in hennes favorit fotölj så hon har numera övergivit kudden och ligger nu alltid här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0