Tips

Mina 3 bästa tips för dagen är:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/kult/snorungar/article5447353.ab
 
Detta var en lite rolig grej som jag hittade på aftonbladet.se. Det heter SNORUNGAR de gör llite roliga klipp i webtv:n. Jag behövde detta idag på jobbet för att bli lite glad!


Mitt andra tips är Myrten det är en super härligt badskums sort.. haha vet inte hur jag ska beskriva det. Men det doftar hur fräscht som helst och man har det i badet, speciellt bra är det om du är förkyld. Rekommenderas till alla!!!

Mitt sista tips är denna underbara tvål från Bliw, den luktar såklart gott annars skulle jag inte tipsa om den överhuvutaget. Men denna dofta gudomligt gott. Nästan så jag vill äta den! Nästan alla som varit hem till mig sedan jag skaffat den har kommenterat tvålen.. haha förstå vilket betyg! Det är alltså Bliw Blåbär! Köp den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0