Dagen den 19 juni..

Hmm känns underligt att det redan är midsommar.. fattar inte vart tiden tar vägen! Idag har jag bara slöat och läst lite i min bok MORD.NET

Var ju vaken till mittinatten inatt för att göra klart fotoboken. Men gud så bra den blev! Hoppas jag iallafall får ju hem den om typ 2 veckor!

Idag ska jag pallra mig iväg till Pia(min faster) och Kent och fira midsommar. Jag tror de flesta av pappas släkt kommer så det kan ju bli kul.. Mikael, Sofia, Helena och dottern Juni, Kalle och dottern, Marlene och Sonen Pontus. + alla sambos..

Linnea vill att jag kommer till Sofias fest i Hällbo eller nått sånt. få se om jag tar en tur dit sen!

Helena ringde nyss och frågade om jag ville följa med henne och grilla med Mats och Helen och dom men jag sa att jag inte ville.. Känns lite jobbigt när jag går på Detoxen ju

Alla ska på fester överallt! Men jag håller mig nästan hemma


Katten trivsverkligen i sin nya tunnel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0