Fotobok 090619

Godkväll..
Nu är jag precis färdig med min Fotobok med alla bilder från Bulgarien 2006, förstår ni vad seg jag är med att fixa klart med korten! De bara ligger och skräpar. Först nu har jag alltså tagit tag i saken.. Så först gjorde jag en halv bok på fuju/i nått sånt.. men där var det dyrare än där jag gjorde förra gången så då letade jag upp min förra bok om Valencia och hittade då till Ifolor.se en så bra sida och lätt de bästa priserna för fotoböcker! De har anpassat sidan så man kan välja Easy eller Expert.. man kan alltså få allt typ klappat å klart och bara att lägga in korten eller så kan du välja precis allt själv, färger, storlekar, hur korten ska vara, vart de ska vara, hur många bilder på varje sida bla. Underbart att det är klart, men det är roligt att pyssla med men nu är jag gansa trött!

Framsidan blev först så här

Jag & syster.. Men sen bytte jag ju program så nu är det samma bild men med blått runt om.. lägger väll in en bild när jag får den!

Nä nu måste jag sova! Fast det är ju MacGyver.. kan jag verkligen missa de?!.. haha..

Gonatt mina kära & nära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0