Gårdagen 090614

Igår jobbade jag en sväng.. var skönt bara typ 7 samtal men jag gjorde ju mail istället då. Skönt var det iallafall!

Sen åkte jag med Katja till Arbrå och umgicks lite och fick massa mat.. Sen åkte vi hem till mig och hon gjorde sig fin för att partajja lite innan tåget gick hem inatt.. Hennes mamma och farmor kom och hälsade på..

Ser ni min söta groda i bakrunden..

Senkvällen(haha finns det nått som heter så?! jag menar iallafall typ klockn 21) tillbringade jag med Therese.. Vi var på "Bollnäs, Världen" en musikfestival efter Söderhamnsvägen. Eller vi var inte där utom vi åkte dit och tänkte kolla lite med det kostade 400 kr att gå in.. känns dyrt.. vi kom ju ändå dit vid 22. Hon sa att vi kunde få komma in och lyssna för 250 styck.. men vi kände att även detta var för dyrt.. eftersom vi inte hade en aning om vad det var för någon. Vi trodde det var gratis! Men då åkte vi bara runt lite i bilen och surrade om allt och inget och plötsligt var klockan 12 och jag skjutsade hem Therese & åkte hem och slöa lite innan jag la mig och sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0