Lördag den 27 juni

I fredags tog jag mitt pick & pack & katt och flyttade hem till Byn. Så på Lördag morgon ville jag åka och bada och valet blev Skitjärn

Det var helt öde när vi kom dit.. jag & kidsen! Var där i typ 4 timmar innan vi åkte hem och vilade lite och sen tog en promenix med Tyson..

Han är så underbar den hunden.. Här fick Ellen gå en sväng med honom! Syrran sa igår "Undra om inte Tyson kan stanna här, kommer bli såå tomt utan honom".. & de förstår jag.. Tyson har nu blitt en extra barnvakt och lekkamrat. Finns alltid något att göra för barnen och mer promenixer blir det ju!

Vi gick ner till Trolldalen för ett dopp..

På kvällen grillade vi och det var hur gott som helst! Senare på kvällen ringde Anders & Lena.. deras motorcykel hade nå knas med bakhjulet så vi fick åka och hämta dom.. jag fick köra för att alla andra druckit öl till maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0