Midsommar helgen 090622

Jo men denna helg var den mest hektiska på länge..
Fredagen slöade jag dock på dagen och sov länge!
Sen blev det partaj med släkten hemma hos Pia & Kent

Dom bor så fint!

Männen

Kvinnorna

Barnen

Dans


Massor med mat..

Ute mys..

Midsommarblomster!!

Senare på kvällen for jag vidare till Hällbo och hälsade på min älskade Linnea


Sen åkte jag till Ren för där var Helena, var där en stund med sen följde Helena & Mats med därifrån.. Helena och jag bestämde att vi skulle åka till Ludvika på hundtävlig imårron..

LÖRDAGEN
Så klockan kvart i 7 satt vi i bilen påväg mot Ludvika..
Helena & Lee kom 3 i Agility
http://www.youtube.com/watch?v=VTxyfngPmOA
och fick inget reslutat i Hopp..
http://www.youtube.com/watch?v=PqKyDzemkd0

Hundklubben var på ett jättefint ställe.. Jag älskar vatten!

Hittade hunden jag vill ha!!! Är han inte för söt?!

Så fint hela vägen ner och hem!

Kvällen spenderade jag med middag
Rullströmming.. är mycket godare än det ser ut

& Kortspel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0