Min kur..090609

Japps jag dumpa ju Naturdiet helt.
Så min nya eller nygamla beprövade plan är..

¤ Ät det jag vill!

¤ Ät helst bra mat!

¤ Spikmattan - har hört att vissa går ner typ 5kg första veckan de använder den.. jag hoppas på 4 på en månad men ändå.. Den är ju lite för att sova bra också!

¤ Inget godis under 20 dagars Detoxen. Det vore ju värdelöst att göra den överhuvudtaget då. Hoppas jag inte fuskar..

¤ Ät lite mindre än jag brukar!

¤ Sen till själva kuren då..

2 Shots

Sen dricker jag 12 ml av

Det jobbiga är att man blandar ut det med 1 liter vatten.. Ganska så äckligt må jag säga.. Men lätt värt det! Jag blir så pigg och mår hur bra som helst i magen efter denna 20 dagars tur!

 
Mål!

* Må bra i magen.
* Gå ner 4 kg tills vi åker till Gotland.
* Göra av med mindre pengar på köpmat & Godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0