Promenix 3 Juni

Nu har katten och jag varit ute på en promenix.. jag funderar lite hur jag ska göra med henne..
Jag har ju henne bara på lån nu.. men tjejen som hade henne vill nog inte ha tillbaka henne och jag vet inte om jag kan ha lvar henne.. jag vet ju inte vad jag ska göra i framtiden.
Grejen är ju att hon trivs bra hemma hos mamma och pappa så jag får kolla med dom om det är ok att hon bor där i framtiden.. Känns mer som att hon skulle vilja vara lite ute oxå, å då bor ju dom perfekt!
Hon är ju nyfiken på allt och springer fram till alla fåglar och sånt som katter jagar..

Hmm jag får fundera lite till.. men nu är både hon och jag utslagen så det blir nog tv:n ett tag.. eller så ska jag gå å knäppa på dom små sötingarna jag såg på prominixen.. det visar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0