Regn regn & regn 090612

Ganska skönt med regn  tycker jag.. då får man liksom vara inne och slöa. Det är godkänt! Idag gick jobbet hur snabbt som helst. Jag slutade ju halv 12.. men var då trött eftersom jag började halv 8.
 
När jag kom hem gjorde jag tacos och lyxade till det! Så gott!
 
Sen medans jag väntade på Katja så kollade jag på JAG AB med Kjell Enhager. Ett av de grejer han pratar om är: Om du gör som du alltid har gjort får du samma resultat som du alltid har fått. Ingen förändring sker utan att du ändrar något.
Han säger så mycket kloka saker.. jag är inne i en JAG AB period då så jag lär ju skriva mer om honom längre fram här..
 
Katja kom & vi snackade en massa gojja och skrattade! Var längesedan vi sågs..

 
Nu ska jag ta en kopp..

& gå å sova.. jag jobbar ju imårron igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0