Söndag 090614

Den/Det som kom på Söndagar borde belönas.. det är den dag i veckan man får lov att göra absolut ingenting och bara vara..
Detta kan vara skönt men passade inte just idag.. klockan 12 idag var jag uttråkad.. Då hade jag ätit

För typ 3 dagen irad.. Skjörbjugg snart?!?

& badat katten

Visste inte vad jag skulle hitta på men då kom jag på att jag måste ha kattsand.. Hmm så det var så allt började..

Shopping shopping på billighets affärer!

Först ut var Dollar:
Hittade faktiskt inte så mycket jag ville ha förrän jag kom till bok hyllan

så det jag köpte var 4 böcker & Toapapper & Tuggummi.

Albert och Herbert:
Köpte
*Doftpinnar
*En aromagrej till köket
*rengöringsspray
*en råtta åt katten
*deo hmm.. sen var det nog inget mer..

Rusta:
Skulle bara kolla om de hade den kattsanden jag ville ha..
Köpte
*En elgrill
*En katttunnel

*ett set med 3 små krukor jord och frön av Persilja, Basilika och Dill..
*Kattbollar

Prix:
Här köpte jag kattsanden jag ville köpa billigare någon annanstarns.. haha det gick ju bra!

Det jag har lagt märke till idag är att det är inte ofta man ser så många spring här i Bollnäs men idag kutade alla.. haha jag tror dom e gjorda av socker och är rädda att smälta! Jag själv drar på mig luvan och går i sakta mak..

Ikväll kom Johanna hit & så grillade vi på min nya grill! Super gott blev det! Grillad Lax men Curry och vitlök, grillad Sparris och Färskpotatis med persilja i ugn. Sen gjorde Johanna en sås på örter och grekiskyoghurt Mmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0