Spikmatta & Magasin Hälsingland 4 Juni

Nu har jag äntligen köpt min spikmatta..

Jag ville ju självklart ha en lila men det fanns inte just nu så då tog jag ändå en Grön. Jag låg på den i 10 minuter nyss när jag kom hem!

Jag var även och röstade idag på stadshuset... Skönt att ha det gjort.. tänkte ju åka på en trip imårron men nu verkar det inte bli så.. Trist! Men så är det ibland.
När jag var på Stadshuset så hittade jag en ny tidning som jag inte har sett förut så jag antar att den är ny.. Magasin Hälsingland!

Tyvärr är det dock mest reklam där i.. inge Horoskop och inget korsord..
Men det står lite om vad som finns och händer i Hälsingland i sommar!




Sen så hittade jag en sån fiskeflytring som jag berättade att Sam hade.. Lite kul så jag klickar in den här också..


Sen fick jag Nya ideer om vad jag vill göra.. Ni vet Vad jag vill göra innan jag dör..

Men här står också att det är bättre att längta upp när man är nere än att längta ner när man är uppe.. så jag bör nog vänta ett tag med detta..

Jag fick även en idé om vad jag vill göra i sommar.. skulle vara perfekt med typ Therese.. får se om jag kan locka med henne..

Cykla dressin.. var ju hur längesedan som helst..

Sen fick man även med en Sån här och det kan ju vara bra för mig att ha jag som jämt tappar bort mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0