Stockholm

Japps nu är jag i Stockholm.. Så Skönt! Jag behöver verkligen detta! Hanna är alltid så välkomnande & Loke är ju så underbart söt..

Jag åkte hit direkt efter jobbet... slutade tidigt!
Jag får en frihetskänsla som är sjukt skön när jag åker bil.. jag kan åka hur långt som helst.. fort och med hög musik.. fast idag försökte jag åka ganska lagligt..
En gång kom jag på mig själv sitta och skala en apelsin och så kollar jag på hastighetsmätaren och den var på 137 typ.. inte bra så sen blev det fartsänkning och koncentration.. Min bil gillar att åka fort!

Sen kom jag till Stockholm, i rusningstrafik! Shit!
Satt och åkte typ 20 km i timmen i typ 40 minuter.. Kul! Haha tur att jag inte hade bråttom!

Sen var vi på Hua Dongen och åt Buffé...
Varm och färdig mat!

Sen så finns det en kall avdelning där man får välja vad man vill ha och sen så lämnar man över det till kocken som wokar det.. & det är såå gott!!!

När det är klart ser det ut så här..

Smarrigt!!
Efterrätt får man oxå..

Nu ska jag mysa vidare här i Skogen i Storstan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0