Helgen

Fredagen slutade jag 20 så då skyndade jag hem och kollade på Idol och tvättade..

Lördagen tågade vi till Gävle, missade nästan tåget.. så typiskt mig. Sen gick vi och åt

Buffé med tacos Sallad och Pizza.. något för alla. Så gott!

 Sen gick vi lite i affärer och ikade.. jag shoppade lite trots pengarbrist denna månad.

 

Sen så gick vi på Bio UPP Var lite underlig för att vara en barnfilm. De första 20 minutrarna fattar man typ ingenting.. men sen blir den jättebra!

Den får  av 5

Och åt Godis..

Sen skyndade vi till Tåget och Elina sov hos mig även denna natt.. Kollade på film och myste..

 

Söndagen Var jag mest hemma och kikade på Film och sen åkte jag till Pappa för att fira Farsdag, åt Räksallad från Bandy.. de andra åt pizza..

 

ps. Jag funderar på vem på mitt jobb som läster min blogg.. Jag vet 2.. och ingen av dom har skrivigt kommentaren som en "kollega" skrivit.. Hmmp.. jag är så nyfiken så jag dör snart.. Snälla snälla who are you?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0