Hemma kring

Som ni läst denna senaste veckan så har jag varit mycket hemma. Har ju kollat på sjukt mycket filmer..haha.. Sen är det så svårt med maten och allt när man är borta. Beräkna och väga tills man blir tokig. Nu äre stränga linan som gäller i 1 vecka till. Sen blire en lugnare vecka igen. Denna veckan har jag som mål att gå ett varv runt sjön på morgonen innan jobbet varje dag jag jobbar, imorse kämpade jag mig iväg klockan 7.

Jag har nästan tagit igen all vikt jag skulle gå ner så nu ligger jag minus 4,9 kg av 13. Känner mig nöjd men jag ska skärpa mig lite med träningen.

På lördag ska jag på Parkbadet i Sandviken med E och E.. ska bli mysigt! Blir nog en liten roadtrip. Orkar inte med tåg och passa tider & byta till buss.. Nä tacka vet jag bilen. Jag kompenserar miljön genom att inte byta ut lampan som gått sönder i hallen på ett tag, då spar jag ju på lite ström..

Det jag skulle komma fram till är att jag måste köpa en ny bikini, jag har vuxit ur min gamla, höll på att tappa den hela tiden när jag var och simma. Men jag borde ju vara glad för det, men jag gillar verkligen min turkosa bikini!

Idag har jag ätit lyxlax med champinjoner, paprika och bulgur. Såå gott!

Jag har pratat med Tele2 för jag tänkte att de kunde hjälpa mig att koppla in mitt PS2 så att jag slipper dra ur och koppla om varje gång jag ska kolla på film eller spela. Då säger killen "Ja men det vet inte jag hur man gör, läs bruksanvisningen" Det har jag ju såklart gjort(sökte på google och hittade den, jag har ju såklart förlagt min egna). Sen satt han bara tyst..haha.. jävligt underligt.

Jag har också pratat med Bollnäs Bostäder som dragit dubbel hyra av mig denna månad, Underligt. Men tydligen hade det varit något pappers strul. Jag skulle få pengarna tillbaka betalade iallafall.. så jag har nu 41 kr på mitt konto.. haha har nog aldrig hänt, inte på väldigt länge iallafall.

Nu ska jag vara lite tjejig och måla naglarna..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Glömde skypen idag...sorry!

2009-11-03 @ 21:39:16
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0