What the fuck..

Mitt liv har bestått av Sofia, Sarah och tv spel och jobb jobb jobb den senaste tiden..
Ikväll har jag träffat Johanna en sväng och pratat igen en massa eftersom vi inte har träffats på ett tag.

Jag släpade mig upp ur sängen i morse.. var fruktansvärt trött. Fattar inte varför för jag la mig HALV 10 igår. I Lördags la jag mig ju typ halv 3 men var ändå piggare i söndags än idag. Idag ska jag sova klockan 22 om det inte händer något annat skoj!

Känner allvarligt att jag kommer lämna BB snart och endast blogga här.. fast det är ganska lämpligt att skriva inläggen där och kopiera hit så vi får se..


Ikväll kände jag att jag ville lyxa till det och gjorde därför en Melon & Hallon drink. Vi ska ju ha drinkkväll här någon helg framöver..

Det första Johanna sa var "Men Hanna, det är ju Måndag".. ja men för mig är det torsdag eftersom jag jobbat fredag lördag söndag måndag.. " Jaha ja men då är det ju ganska ok".. haha..

Jag bestämmer i mitt liv! - det är mottot jag lever efter just nu..

Jag mår hur bra som helst idag, jag har gått ner 7,2 kg sedan jag började med viktprogrammet.. Så nu är det bara 5 kvar till Jul.. Det borde jag väll hinna?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, fast då slipper du kopiera

2009-11-18 @ 08:09:43
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0