Bowling 200910006

Jag var och Bowlade med E ikväll.

Super mysigt men onödigt dyrt! 190 kr för 1 bana + hyra av skor 30 kr. Så 230 kr betalade vi för 1 timme bowling.
 Ser ni???? Wohoo.. Grattis till mig!
Jag har nu såå ont i armen och värre lär det bli.
Fula skor får man ha, skumt att de är så pass sköna ändå


Sen så slutas jag aldrig att förvånas av hur folk är. Det fins en skylt när du kommer ner till bowlingen en rakt framför ögonen och en bakom sig om man nu råkar missa den första. Hur kan det vara så många som missar den då? Jag är van att jobba på dagis och skola och vet hur jobbigt det är med massa saker som ligger ivägen där man ska gå.
Men är människor så lata att det inte gör som skyltarna ber att alla ska göra
eller
Är människor så uppe i sig själv att de inte ser skyltarna (vilket jag tycker verkar orimligt)
eller
Bryr sig inte människor?

Tell me.. för jag fattar fan inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0