Härlig dag 20091023

I morse klev jag upp lite senare än sju och tog på mig de kläder som låg framme.. Kilade ner till Tvättstugan och gjorde det jag skulle. Skönt! Var klar med all tvätt klockan 10.
Under denna tid har jag fått kämpa så mycket med min kropp för den gjorde så ont, Å folk säger att det är BRA att träna?! Denna jäkla Yogan är grym mot mig. Men det blir nog samma program idag med, om jag lyckas ta mig ner på golvet. Imårron ska jag ju ändå bara sitta stilla.

Klockan 11 bestämde jag mig för att gå och simma en sväng istället för en promenad. Så jag simmade i ca 25 minuter. Sen bastade jag och donade lite för mig själv. Jag fick en fundering när jag var där i duschen med en skolklass och några andra vuxna. De flesta av dom går och sätter sig i bastun NAKEN. De sitter alltså inte på en handduk. Förstår ni vad ofräscht. Varför undrar jag?

Sen säger klassens fröken, "Om ni duschade före innan ni gick in i bastun så behöver ni inte duscha efter." Öhh.. okej.. Hur kommer det sig? När jag var liten fick vi alltid lära oss att man duschar av sig efter man har varit i bastun oavsätt om man duschat före punkt slut..
Hur lär ni era barn?

Efter badet åkte jag till Linda och prata en stund och sen städade vi lite av deras lägenhet. Haha jag tycker verkligen om att städa. Speciellt om det finns mycket att städa bort, eller plocka bort. Så man riktigt ser skillnaden.. så nu är det rent och fint där hemma!

Mitt i städningen ringde Linnea så då åkte jag iväg och åt lunch med henne på Bean! Love it!
Linnea är verkligen världens bästa människa. Dumt att hon bor ända bort i Storstan så jag träffar henne så sällan.
Vi gick även en sväng på Dollar, & jag som inte skulle köpa nått köpte

Som jag ABSOLUT inte ska köpa mer..

Flera har påpekat att jag ser annorlunda ut idag..

Tycker ni de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0