IDOL + kommentar

Rahib - Låter som ett barn. Låter blyg.. kan liksom inte ta i..

Karolina - HEMSKT

Erika - Duktig sångerska, lite rockigare låt än tjej.

Calle - Älskar hans röst!

Reza - vet inte..

Erik - Så duktig! Men han ser inte ut som han sjunger, jag rekommenderar svart hårfärg och botox för att får bort smilegroparna.. haha

Camilla - Härlig utstrålning!

Eddie - Smörig..

Nicklas - ja jag vet inte, jävligt skum bara.

Mariette - Jag tror hon tar för onstiga låtar för att nå ut till oss vanliga människor. Hon är duktig, men försöker mer vara duktig än bra..

Tove - Vilken stjärna! älskar henne..

Darin - Jag klarar verkligen inte av den pojken.

Så vill jag tacka Dannemannen för kvällens gladhet.. det är skumt att du/ni kan verka känna mig så bra trots att vi aldrig träffats.
Jag sa till min kära syster senast  igår " Jag slösar verkligen bort min tid, det är ju det här (laga mat, fixa med bjudningar, ordna cateringfirma, vara kreativ i köket) jag VILL" Det var när jag stod hemma i deras kök och fixa med allt inför middagen. Jag trivs verkligen bäst där!
Så nu ska jag gå och lägga mig med ett leende och fundera på min firma som jag bör ha i framtiden!!

7:27 imårron ringer klockan.. då äre bara upp och hoppa och tillbax till verkligheten och Anthill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0