Tranan + Mrcoolio

det här var inatt..


Here we come..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror kommentaren - av Johanna - kanske inte syndes för att jag inte hade godkänt den. Annars vet jag inte varför den inte syntes. :)

Det tog en evighet innan jag hittade information om hur man får en besöksstatistik. Jag sökte på "blogg hjälp" på google. Där ska det finns en länk till "designa din blogg". På den hjälpsidan finns det en kategori som heter "Widgets och roligheter", jag tror du hittar om statistik där.



Jo, det var jag som höll i kameran. Jag glömmer ofta knäppa på mig själv då. Haha :)



Ha det bra!



P.s Såg dig nog utanför tranan i går. Var dit och hämtade lite folk. :)

2009-10-11 @ 19:19:25
URL: http://scstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0