Drömmer..

Jag har drömt så hemska drömmar de senaste nätterna..

I söndags drömde jag att mormor dog -  hon ramlade ner från deras balkong ovanför deras bor och sen var hon bara borta, jag upplevde inte att det var så hemskt men själva tanken är ju jätte hemsk..

Igår vaknade jag oxå av att någon dog, kommer inte ihåg så mycket mer än att jag vaknade och kände mig lite ledsen.

Inatt drömde jag att Erika dog - hon hade drunknat i en "sjö" på M&P gräsmatta. Vi drog upp henne och skulle lindade in henne i nå röd plastaktigt.. sen vaknade jag..

Enligt Google min kära allvetare betyder detta:

DÖDEN: Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras.
Om någon annan dör så förutspås en
Födelse (Hanna är det du kanske?!)
Ett bröllop (Syster?!)
eller en VINST (hoppas den gäller mig, men jag har ju inte spelat på nått, hmm ja den som väntar får se)
Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Ja, fina =)

2009-09-15 @ 16:07:46
URL: http://sirax.blogg.se/
Postat av: Marie

Linn heter hon :) Hoppas allt är bra med dig!

2009-09-15 @ 19:21:33
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0