Lördag idag

Eftersom jag hade en ledig helg så tänkte jag att jag ska fan lära mig att vara själv.. så jag satt först i protest och gjorde typ ingenting..

Sen kom jag på att jag vill lära mig designa min egna blogg.. så jag tog till min allsvetare "GOOGLE" och började sökandet efter kunniga och snälla människor. Det fanns många!

SÅ min blogg var förut Rosa och helt platt.. sen blev den

Blå och gul.. det är ju inte jag så jag fixade vidare..

Bildblogg?! Nja det blev för extremt! så nu har jag övat och kommit halvvägs.. Men jag är väll på ganska god väg?! Haha..

När jag och datorn inte orkade anstränga oss och fixa nå mer så kom jag på att det var väldigt lortigt här.. eller iallafall stökigt som tusan..

Så då lagade jag lax för att få energi att göra något åt detta..

Annan vinkel

Saker överallt!

Så efter plockning av saker, borttagning av dator, Handtorkning av golv och byte av gardiner ser det nu ut:

&

&

&
 
Härligt pigg blomma va? Haha den har stått bakom gardinen och jag har inte vattnat den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0