5 minuters tandblekning testing

Nu sörreni ska ni få se på vita tänder snart *I hope*. Jag har ju inte dom vitaste tänderna och önskade mig därför tandblekning i födelsedagspresent. Linda & Sofia tog mod till sig och köpte det! Jag ska ju inte köpa onödiga grejer längre och detta är en sån typ av grej som jag egentligen inte behöver men ändå vill ha. Så före bilden kommer att hänga med idag om en vecka och om två veckor.. ska ha en provperiod på två veckor ska försöka göra denna varje kväll. Jag har aldrig gjort en tandblekning förut så vi får se om det fyngerar! 

Före


Under tiden..


vissa av er gillar ju mina små klipp så idag fick det bli ett

Efter

Ser ni någon skillnad eller?

Jag vet inte, men jag vet att den blekningssmörjan smakar hästskit. Så om jag ska lyckas med detta varje dag så hoppas jag att jag blir riktigt förkyld snart så att jag tappar smaken:S.. Hua vad vidrigt! Fast nu när jag kollade mig i spegeln så ser nog tänderna lite vitare ut ändå.. dom känns iallafall sjukt rena! Läser i manualen att man ska göra detta TVÅ gånger om dagen, morgon och kväll. Jag kommer inte att fixa det, jag kommer att spy om jag ska ha detta i munnen på morgonen. Nej 1 gång om dagen blir det! Kommer ni ihåg den låten.. "En gång om dagen får jag ont i magen.. då bla bla bla blabla bla så går min magvärk över" Björn Rosenström.

Åhh jag måste egentligen sova nu men Youtube tar sån tid att ladda upp på så jag lär ju få vara vaken en stund till. Kanske skippar matten 9:00 imorgon. Fast jag behöver den! Imorgon kommer ni också att få ett videoklipp från tidigare idag, det heter "the next fårskötare" haha.. Nyfikna?

Ingen som kommenterat om datorn heller.. hur fan ska jag veta vad för dator jag ska ha! Hjälp mig nu! För vet ni vad idag är det den dagen på veckan som jag får kolla på statestiken och det är underligt att ni inte svarar mer på mina frågor, ni är ju liksom ganska så många som läser. Ni kan ju vara anonyma om ni inte vill/vågar skriva vem ni är. Fast ni behöver såklart inte, men det vore skoj och jag behöver verkligen hjälpen i dator frågan. Fast frågan är om datorkunniga människor läser min blogg.. haha.. det skulle jag inte tro eftersom jag inte inriktar mig mot det som är intressant för dom.

En kvart till har passerat.. snart ger jag upp...klockan är 23:51.

Uppdate:
Jag gav upp så därför kommer detta inlägg idag istället..


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag älskar dina bilder Hanna :) Jag hoppas det funkar för då ska jag oxå köpat :)

2010-04-26 @ 16:55:14
URL: http://helenawoxberg.blogspot.com
Postat av: Christianmerete

I like your website alot...its lots of fun...

2011-02-15 @ 15:53:44
URL: http://christianmerete.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0