Away..

Linda ringde mig strax efter att jag skrivigt det senaste inlägget(hon läser inte min blogg) och undrade vad vi ska hitta på en kväll som denna:P.. tur att jag har henne. Jag ska lägga ut en bild på henne efter ikväll.

Nu sitter jag i Växbo och eftersom mina föräldrar bestämt sin för att trotsa Petra Mede och kolla på Så ska det låta ändå så sitter jag nu ute där Johan bor och kikar lite på Talang och så skulle jag tjuvlåna hans Facebook och snoka, då har han formaterat om datorn så jag inte kommer in på kontot automatiskt:(. Så då letade jag på senast besökta sidor.. hittade ett spel som heter Bitch som jag spelade lite. Så hittade jag massa länkar där det står APA.. vafan söker man efter bilder på apor?


Detta var en av dom många.. haha..valde denna för han/hon var den som var lite lik mig i förra inlägget.. haha right??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0