Hanna the felprioriterare?!

Igår så skickade jag iväg en beställning till Partylite. Den vasen jag länge suktat efter var på erbjudande och kostade 599 kronor istället för 999 kronor. När jag ändå var igång kunde jag ju beställa lite ljus också så 415 kronor blev det för en stor sommarblandning. Detta betyder att jag impulsivt igår "bara" slösade bort 1014 kronor sådär. Sen tycker jag att jag inte har råd att köpa mig ett träningskort! Nu är det slut på bortförklaringar, får väll äta mindre då så har jag råd, det blir ju en winwin. Ska köpa ett sommar gymkort den 1 juni för 350 kronor. Kanske även köper ett gruppträningskort för 540 kronor nästa vecka, det beror lite på. Simkortet räcker till sista maj iallafall så då går dom ju in i varandra.


Min vackra vas


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej! Välkommen in och tävla om snygga örhängen hos mig! :)



Älskar den ljusstaken! Men fick lägga band på mig på förra partyt verkligen! Underbara hallon/timjan ljus fick det bli íaf!

2010-04-21 @ 12:19:43
URL: http://catj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0