Idag blire godis till middag


10:90 kronor / hg kostar godiset på Biggans nuförtin, jag handlade för 19 kronor haha..

Jag ska göra en plan för imorgon nu tänkte jag
Före 10:30 ska jag hinna:
* räkna minst till nummer 1149 i matten
* bestämma mat och lekar till lördag
* bestämma hur vi ska fira på fredag
10:30 ska jag träffa Linda på stan
* Räkna till 1169 i matten, då har jag bara 20 tal kvar till på fredag.
* handla allt till lördagen?!
* om det är sol ska jag sola minst 1,5 timme
* Dator tid: kolla bloggar, kolla om det kommit ut några nya jobb, sök jobb om det finns något, blogga och lyssna på musik
* göra smörgåstårtor till fredag, om det är det jag vill ha..
* Sjunde himlen såklart
19:00 Träna med Therese på sporthallen
21:00 Criminal Mind

Bläh.. nu mår jag illa. Ska nog äta min vattenmelon istället för godis:S..


Kommentarer
Postat av: Helena

Va duktig du är!

Jag är oxå uppe tidigt trots att jag är ledig. Tänkte oxå hinna mycket idag. Listor är bra :) Det känns så bra då man checkar av!

2010-04-22 @ 07:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0