Jag har börjat plugga Matte

& ni kan inte ana hur svårt det är. De första bladen gick jättebra och jag tänkte att det här kommer gå lätt som en plätt. Jag ska plugga Matte B kursen på 7-8 veckor och de andra har 5 och en halv månad på sig. Men detta är enda alternativet om jag ska börja plugga i höst. Läraren verkar helt toppen och då är det ju bara upp till bevis för min del.. haha..
Vet ni att jag inte varit in på någon enda blogg på hela dagen?? Duktigt som tusan. Är super nyfiken på om någon bebis tittat ut hos en tjej som heter Madde men annars har det gått bra. Jag var inte och svarade på en grej på Marions blogg men jag läste inget:P.. Känner mig väldigt duktig iallafall!

Min hosta är värre än någonsin!! Hostar tills jag kväljer.. fy fan vad less jag är..

Idag har jag varit på besök på jobbet och träffat några av alla de härliga männsikor som jobbar kvar där. Yvonne, Mimmi & Kerstin är ju bara helt underbara!



Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0