Kundservice i all ära..

Alltså alla kundservice företag borde vilja anställa mig!

LaRedoute -
Jag var ju lite upprör på dem för att mina erbjudanden inte finns på hemsidan. Tyckte då att hon kunde ge mig koden eftersom de har fel på hemsidan men NEJ, så 18 kronor fattigare och jävligt mycket surare la jag på. Jag fick ett nytt erbjudande dagen efter och trots at jag bestämt mig för att bojkotta dom så hade jag ju dagen innan skivigt att jag ger ALLA en andra chans.. haha. Så sagt och gjort jag gjorde min beställning.

Ellos - Mamma och jag har båda haft våra konton på min mailadress, säkert efter mitt önskemål för ett flertal år sedan. Jag har ringt Ellos angående detta 4 gånger nu. Så jag är cirka 100 kr fattigare i telefon kostnad och jag kan fortfarande inte göra någon beställning. Grejen är att jag vill ta bort min mailadress från mammas konto och lägga in den på mitt. Men det verkar störtt omöjligt. Otrevliga och okunniga är var de som sitter i den där kundtjänsten är. Sist pratade jag med en kille som sa att min spray.se mail nu låg på mammas konto och på min låg den rätta.. men om jag loggar in på min hotmail.com mail så kommer jag in på Britt Jonsson. Det kunde han inte förklara. Men så kan det inte bli, sa han. Nä men nu är det så och kommer att fortsätta vara så eftersom vi inte gjort någon ändring. Ja men det SKA fungera, sa han. Ja men det GÖR inte det, sa jag. Ja då är vi väll nöjda?! Han kunde inte hjälpa mig någe mer iallafall. Great så nu kan jag inte göra någon beställning hur gärna jag än vill.

ASUS - Min mini dator vill jag omformatera, eller systemåterställa. Ringt Asus 3 gånger angående detta. Första gången sa han att man måste ha en cd-skiva. Great eftersom jag inte har någon cdläsare på den haha.. kan köpa en vid sidan av för 700 kr tyckte han jag pratade med:). Andra gången jag ringde så ringde jag i ett annat ärende och han sa att jag borde prova att systemåterställa den.. Jag sa att det inte går på denna modell utan cdläsare och jag känner inte att det är värt det. Han sa att det går visst men inte genom att trycka på F"någonting", det var iallafall för stort fel så jag fick skicka iväg den en sväng. Idag ringde jag för att lära mig hur jag ska återställa den, han sa att man kan trycka på F9 under uppstarten och jag ska då komma till en meny där jag kan välja systemåterställning. Men jag kommer inte dit.. så jag ringder upp dom igen. Klockan är då 5 över 5 så dom har stängt. Great!!

A-kassan - ville ha ett godkännande på att jag pluggar. Nej det måste jag skicka in ett dokument på. Gör jag det tar det 1 vecka tills de har läst in det sen kan det ta upp till 3 veckor för ett beslut. Då är det 1 vecka kvar på pluggningen och om dom då säger att jag inte får några pengar så ångrar jag att jag började plugga. Förstår inte varför dom inte uppmuntrar till pluggning istället för att hota med att dra in A-kassan. Nu vill jag nog sluta plugga. Jag kan ju inte vara utan pengar helt. Fast dom var iallafall väldigt trevliga och ville hjälpa till på kundtjänsten, det är ju regler dom måste följa & de kan jag ha förståelse för.

Hmm.. ja undra om det är någon överhuvudtaget som orkar läsa så här lång text?! Jag brukar ju mest ha bilder. Ungarna sover och nu ska jag kolla på NCIS. Skitkul att det är många som kan komma när jag fyller år! PS. Malin Unger du är välkommen!!


Kommentarer
Postat av: Malin

O jösses fyller du år!! När då isf! Det har jag helt missat!!! klart ja vill komma om det passar, med tid o dag osv.. Kram

2010-04-15 @ 08:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0