Kvällen..

Jag har bloggat lite idag på www.HannaKJonsson.blogg.se orkar inte riktigt med två bloggar längre. Förut har jag skrivigt inlägget på BB och kopierat det till HannaKJonsson, men nu har jag gjort om min bloggdesign så nu vill jag att bilderna ska vara större där och då måste jag antingen ladda upp dom två gånger(vilket jag aldrig kommer att orka) eller välja att bara ha en blogg.
 
Ikväll har jag varit på fest igen med samma personer som igår. Dom är faktiskt jätte trevliga och jag var kanske lite överkänslig sådär på nattkvisten?! Hur som helst så är det mina bloggar och jag skriver vad jag känner just då så jag tänker inte ta bort något inlägg. Nu är det nog om den saken.
 
Hade super trevligt även ikväll!

Sofia & Linda

Linda & Kristin
 
Dennis, Ami och en kompis kom en stund också..


Helen eller Helena och Ami och Dennis. Ami har blitt brunett!

Anneli & Natalie
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Efterlyst, det handlar om Mats Alm, han är ju här ifrån Bollnäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0