Lite gladare men fortfarande arg

Åt en räk och fetaostsallad på City, det är ju så god dressing och bröd där!


Sen kände jag för att lyxa till det lite. Bara för att jag är så otroligt duktig med matten! Min underbara lärare tycker att jag har jobbat på riktigt bra och han förklarade några tal för min bordsgranne idag och jag förstår verkligen helt och fullt! Är det inte fantastiskt? Jag är så glad att jag gör rätt för ibland känns det som att det går för lätt. Jag förklarade precis hur jag tänkte idag och han sa "Va bra för då använder du redan alla genvägar och det är toppen" haha jag är ju bäst på genvägar och detta är alltså det korrekta sättet att räkna på i just detta kapitel så jag är nöjd. När jag gick i skolan räknade jag för mycket i huvudet bara av att se på talet, så jag skrev liksom inte ner uträkningen vilket ledde till att jag inte kunde få höga betyg. Jag ångrar mig just nu dagligen att jag inte gjorde många knop i skolan. Men det som har varit har varit, det är ju egentligen bara att se framåt och inte göra samma misstag igen. Men det är synd att jag inte blev klok tidigare:P.


Vi firade iallafall med en glass från Krokanen och satt vid den nya tunneln i solen och åt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0