My day

Har haft en utmärkt dag idag! Började dagen med att städa lite här hemma i röran, har inte orkat det riktigt tidigare. Halv 11 var jag på skolan och stannade där till ca 12. Det där talet jag fastnat på visade det sig att jag inte alls tänkt fel på utan jag tror jag bara gav upp när det var lite jobbigt. Så nu är jag på G igen.

Mormor och morfar och varit här och firat mig idag.

Var barnvakt åt Vidde en sväng när syster var på något möte. Vi blåste såpbubblor och mös ute i solen.


Nu ligger jag på magen på golvet och planerar inför imorgon, det ska bli så kul! Hittat på lite grenar till tävlingen och jag kan säga att någon går i matematikenstecken.. haha..

Underbara Marion ska fixa en Pepino åt mig från Söderhamn, så jag slapp den resan vilket känns så underbart skönt. Snart kommer Linda och Markus och ska fika lite sen kommer la familja. Min älskade Linnea ska också komma förbi! Äntligen! Allt känns bara så bra idag.. tur de..


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Tack för fikat igår min vän =) Vi ses ikväll =) De blir skoj =) KRAMS

2010-04-24 @ 10:00:17
URL: http://lindaalstar.blogg.se/
Postat av: johanna

jag sa ju att matten skulle lösa sig =) Du är väl inte den som ger upp i första taget?!

2010-04-24 @ 12:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0