Ny dator

Tror jag behöver köpa en ny stor dator. Har hittat två som jag nog kan tänka mig. Den första är en

ACER Aspire 4810TZG

14" laptop med Intel Pentium SU4100, 4GB RAM, 500GB hårddisk, Windows 7 och upp till 8 timmar batterikapacitet.
Kompakt bärbar PC med 14" skärm. Perfekt för dig som ofta är i farten. Upp till otroliga 8 timmar batteritid.
Intel Pentium SU4100 - Stabil processor och 4GB DDR3 RAM.
ATI Mobility Radeon HD - Läcker grafik med 512MB dedikerat minne.
500 GB hårddisk - Rejäl lagringsplats för multimedia och program.
Crystal Eye webbkamera - Videochatta med dina vänner.
Bluetooth - Slipp irriterande kablar och överför filer trådlöst från din mobiltelefon eller andra Blåtands-kompatibla enheter.
Minneskortläsare - För SD, MMC, MS, MS Pro och xD.
Windows 7 Home Premium 64-bit
PRIS: 4990 kronor
i butik kostar denna 8000-9000kr.

Alternativ nummer två
COMPAQ 615 AMD 2.2 2GB/160 15.6#W7HP

Pris 3195 kronor, all info finns http://www.dustin.se/pd_5010368439.aspx
Billigt plus att den är lika stor som min förra dator. Minus att det inte är en ACER - jag är ju väldigt van vid en krånglande Acer så nu vet jag hur jag fixar så att den fungerar igen. Förutom nu då när den packat ihop totalt:(.

Vad vet ni om dessa märken? Vilket märke rekommenderar ni? Jag vill ha en så bra dator till så billigt pris som möjligt och helst 15".

Nu ska jag bleka tänderna med 5 minuters smörjan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fungerar sån där tandblekning?

2010-04-26 @ 06:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0