Önskelista till min 26års dag!

Jag vill helst inte ha några grejer/things/saker! Har massor med fina grejer nerpackade för att jag inte får plats i min lilla lya. Har slängt massor och skickat till Erikshjälpen för att jag inte ska ha så fasligt mycket saker. Men några önskemål jag har som jag behöver eller bara vill ha är:
* Tandblekning 5 minuter för 200 kronor på Åhlens.
* Nagellack i alla dess färger. Inte gult eller orange.
* Fina väskor till exempel finns det en superfin på nya skoaffärn.. men den köper jag nog till mig själv imårron:P
* Kuddar.. mina börjar bli trasiga. Tror det är för att jag tvättar dom för ofta.

* Soffbord med förvaring.
* 10 kvadratmeter till lägenhet skulle vara perfekt.
* Nagelfilar, eller polerare alltså inte så grova. Finns på Rusta för ca 15 kronor. Rosa är dom.
* En lagad dator!!
* En pepino.
* Drapålakarn, jag har 160 cm säng och typ 5 cm bäddmadrass alltså räknas den som tunn. Finns på Jysk för 140 kronor styck! REA nu! Jag vill inte ha det blåa.

* Hårfärg, Jane Hellen Mörkbrun! finns på rusta ca 42 kronor
* En lång lista med låtar jag tycker om men inte vet om än. Eller gamla godingar! Denna riktar sig mest till Linda Larsson!!
* Ett presentkort på typ "en dag vid havet i sommar", "en picnik på Långnäs", "en tur till Söderhamn för en glass på McD", "en kväll i parken", "en frukost på scandic en söndag morgon framöver" eller "en tv-spelskväll/natt". Ja det var mina förslag men använd Din fantasi!

Nu är det Min födelsedag och den ska jag inviga med att sova.. länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0