Påsk middag

Ikväll har jag blitt bjuden på Påskmiddag..


Massa gott!

Min tallrik..
 
Nu tittar hela la familja på Bones och klockan 20 börjar Så ska det låta. Har inte riktig haft någonting att skriva om. Eller jag har saker jag vill skriva om men det har inte kommit ut i fingrarna ännu. Jag vill skicka ett stort Tack till Marion för mailet innan jag glömmer det igen. Jag tror jag tänker gå på Lindas fest imårron, hoppas dom inte räknat bort mig redan. Kanske känner partykänslan komma krypande imårron efter allt lugn här ute i skogen.
 
Vad gör ni ikväll? Titta gärna förbi här om ni är ute och åker..


Kommentarer
Postat av: Linda

Kom du, det vore jättekul! :)

2010-04-03 @ 09:49:08
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Marion

Ledde det till något? :)

2010-04-03 @ 16:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0