Sista april

Idag är en dag som symboliserar the end i vissa anseenden. Therese flyttar imorgon. Ha just varit ute och åkte bil med henne i 2 timmar. Känns jättekonstigt att jag inte kommer ha henne ett samtal bort eller 3 minuter med bilen eller 15 minuter med cykeln. Alltså jag kommer att ha henne på telefon avstånd men jag kan ju inte ringa och fråga "ska vi gå runt sjön nu?". Therese flyttar alltså 60 mil bort så det är inte bara att ta bilen och hälsa på heller.. Jaja nu ska jag inte deppa ihjäl utan vara glad för hennes skull. Påmin mig gärna om det för jag kommer garanterat att glömma det.

Tyvärr har jag inget kort på henne på denna dator heller, jag har just tömt mina minneskort och alla bilder finns på den trasiga datorn och på cdskivor och denna dator har ingen cdgrej.

Har inte köpt någon dator idag. Hittade ingen jag ville ha. Jag köpte lite annat krafs på IKEA men inget mer. Ganska tråkigt men väldigt ekonomiskt!


Vi stannade och hade bajspaus påvägen hem, passade på att knäppa kort såklart.

Nu börjar Mord i Sinnet och det är två avsnitt på rad, tror jag ska dricka lite kaffe så jag kan hålla mig vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0